Hónranos presentar neste blogue un vídeo escrito, producido e dirixido por Rachel Harrington, que mostra a biblioteca como un refuxio, un espacio ao que acoden aquelas persoas co corazón roto, ou polo menos magullado. Gañou unha mención de honor no concurso Library Advocacy Day que convoca a Asociación Americana de Bibliotecas. Teño que dicir que os dous vídeos que quedaron no primeiro e segundo lugar non son nin de lonxe tan conmovedores e tenros como este. Podedes xulgar pos vós mesm@s premendo no primeiro link deste parágrafo.
Contemplando este vídeo lembreime dunha cita do escritor Arturo Pérez Reverte aparecida xa hai moitos anos na revista Leer a propósito do carácter case terapéutico da lectura e, como penso que vén que nin pintada para este vídeo, aquí vola deixo :
Creo que fue Stendhal quien afirmó: “no hay desgracia en el mundo, por grande que sea, que un libro no ayude a soportar”. Y es cierto. En los peores momentos de mi vida, cuando afuera rugía la tempestad y era tan brutal la realidad que evadirse resultaba imprescindible para sobrevivir, recogerme media hora en un rincón a la luz de una vela para pasar las páginas de un libro fue, siempre, una puerta abierta a los grandes cazaderos, a las praderas tranquilas y mansas del reposo y del olvido
No hay comentarios:
Publicar un comentario