7/2/13

Read "What I love about you", by Crystal Jansen



Lede con atención e calma o poema que as profesoras de inglés seleccionaron para o noso recuncho de poesía. Non me digades que non é apropiado para estas frías xornadas prevalentinianas, onde todo empeza a rezumar amor e tenrura ata empalagar (ou case todo, vaia, que a corrupción tamén ocupa o seu). Pegádeo no voso caderniño de poemas e veredes que gaña inmediatamente en calidez. E aínda máis gañará se a carón dos versos de Crystal Jansen escribides os vosos. Así que pensade un pouco co corazón, non coa cabeza: que é o que máis vos gusta del / dela?

What I love about you
I love the way you look at me,
Your eyes so bright and blue.
I love the way you kiss me,
Your lips so soft and smooth.

I love the way you make me so happy,
And the ways you show you care.
I love the way you say, "I Love You,"
And the way you're always there.

I love the way you touch me,
Always sending chills down my spine.
I love that you are with me,
And glad that you are mine.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...