16/2/12

Sabela Cobelo, de 1º de ESO C, recomenda "Bad Pat brujas a medianoche"





Lin este libro o ano pasado porque me chamou a atención na librería na que o merquei. Se queredes lelo, podedes ir tamén a unha biblioteca. Levoume cerca dun mes lelo, por culpa dos deberes que me ocupan moito tempo , e ademais entretíñame con outras cousas.

Este libro ten moita intriga: a cada páxina queres saber que pasa despois. É do xénero que me gusta: de aventuras, cun pouco de risa, tamén cun pouco de medo...É dicir, de todo un pouco menos de tristeza.
Trata sobre a malvada bruxa Amanita que raptou a Rebeca e quere convertela... ¡Na súa nova aprendiz! Sorte que aos seus irmás Martín e Leo e á súa mascota Bat Pat se lles ocorreu unha idea (un pouco aloucada) para rescatala e conseguir que todo volva á normalidade. (¡¡Cruzade os dedos!!...)


Recoméndolle este libro a tódalas persoas, porque antes de lelo, eu non era moi apaixoada da lectura, así que aínda que non vos guste ler libros eu de vosoutros o lería. Se vos gusta, hai moitos libros desta colección que podedes ler, por exemplo: “El vampiro bailarín”, “Los monstruos acuáticos”, “La casa embrujada”, “Nunca bromees con un samurai”, “La abuela de Tutankamón”, e moitos máis.


Lede algún, seguro que vos gustará moito.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...